zondag 6 september 2009

Vintage kistje + boekje

Hoi allemaal,

Het is voor de zoveelste keer,alweer een poos geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord.
Toch heb ik al die tijd wel gescrapt,maar te weinig tijd gehad om het hier te plaatsen.
Nu heb ik van de week,het kistje + boekje over mijn dochter afgemaakt.
Het zijn allemaal foto's van wanneer zij 12 jaar is,die ik er in heb verwerkt.















Voor nu weer bedankt voor het kijken op mijn blog en ik hoop tot gauw.

Veel liefs en groetjes,

5 opmerkingen:

Ilonka zei

whow wat heb je dat gaaf gemaakt. Echt SUPERMOOI!!

groetjes Ilonka

Petra zei

Ik had hem al in het echie gezien, maar ik zeg het hier nog maar eens: hij is supermooi

hetty roolaart zei

hij is super mooi geworden dat vintage kistje plus boekje maar wat wil je ook met zo mooie dochter

Hetty zei

Oh wat is dat super mooi ik ga je wel volgen dus ben volger van je geworden als je wilt mag je bij mij ook komen kijken

gr hetty

Corrie zei

Hoi natasja heel mooi wat je gemaakt hebt super,er staat wat op mijn blog voor je.

groetjes Corrie