zondag 8 november 2009

FAMILY BOEKJE

Hoi allemaal,

Ik ben al een poosje bezig om oude familiefoto's uit te zoeken.
Ik heb nu de foto's van mijn oma en opa,hun ouders en van de kinderen van mijn opa en oma verwerkt in een boekje.
Ik heb er een vintageboekje mee gemaakt.
Het is echt ontzettend leuk om te werken met die oude foto's.
Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en tot gauw.

Veel liefs,







MIJN OPA EN OMA




DE OUDERS VAN MIJN OPA EN OMA

MIJN OMA



DIT IS MIJN OPA MET AL ZIJN BROERS




DIT ZIJN MIJN OPA EN OMA MET HUN KINDEREN EN AANHANG

DIT IS MIJN OPA MET ZIJN ZOONS EN MET ZIJN DOCHTERS

3 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Natasja

Wat een leuk boekje is het geworden zeg,leuk om te doen he met oude foto's ik ben er ook helemaal weg van.

groetjes Corrie

hetty roolaart zei

Wat is dat een mooi
boekje geworden Leuk he om zo met oude foto's bezig te zijn je gaat Gewoon helemaal terug in de tijd. Heel veel groeten

Ilonka zei

hoi Natasja dit is werkelijk schitterend. Wat een prachtig boekje. En met zoveel prachtige details.

liefs Ilonka