zondag 1 februari 2009

Mijn ouders

Hoi,

Vandaag heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer meegedaan met de sketchy sunday op het sa-forum.Ik vond het een erg leuke sketch en vond het dus ook erg leuk om te doen.
Ik heb de layout gemaakt over mijn ouders.Ik had deze foto's al een tijdje liggen en vond dit een mooie gelegenheid.
Ik heb cardstock,papier bittersweet van basic grey,bruin inktblokje,epoxystickers,roze thickers,rubons en veel lintjes gebruikt voor deze layout.
Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en tot gauw.

P.S.als je een berichtje achterlaat,vind ik dat altijd erg leuk.






Groetjes,

4 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Erg lief lootje, mooie combinatie bij elkaar, wees er trots op.

vr.gr. Lilian

Petra zei

Mooie Lo, de foto´s zijn ook heel erg mooi.

hetty roolaart zei

Wat lijk jij op je vader. en wat een mooie lo.is het geworden.

Unknown zei

hoi mam,

leuke lo van opa en oma.
erg mooi gemaakt.
p.s. je lijkt op opa en oma.

groetjes demi