dinsdag 10 februari 2009

Getagged

Hoi allemaal,
Ik ben getagged door Petra.Ik vind hem erg leuk.
Ga naar de map waar je jouw foto's bewaart op je computer. Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto. Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna zes personen en vraag hen om hetzelfde te doen. Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een mailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.
Dit is de 6e foto uit mijn 6e mapje.
Deze foto is vorige jaar zomer genomen op rené z'n verjaardag.Het is mijn dochter Demi en de dochter van mijn nicht Romana.Ze heet Raquel.Normaal gesproken vliegen deze twee mekaar nog wel eens in de haren,maar nu gingen ze er zo lief voor staan.

Wat een schatjes hè!!!!

Ik geef hem door aan:Petra,Rozella,Jacqueline,Marianne,Jeanet en Frences.

Groetjes,

1 opmerking:

Rozella Meijer-Kern zei

Dank je wel. Toevallig heb ik vanmiddag een foto geplaatst...En ik heb je blog bekeken en wat een mooie dingen maak jij. Had ik natuurlijk al een beetje gezien in de winkel in Zwijndrecht. Maar het draaimolentje en je harmonicadoosje/boekje is echt super...Ga ik eens van je liften als ik wat ruimer in de tijd zit.