zondag 25 januari 2009

Eindelijk!!!

Zo dit is erg lang geleden,dat ik iets van me heb laten horen.De maand december is voor ons een gekkenhuis geweest.Erg druk gehad.En in januari ,alles eens bekeken om een beetje rust in de tent te krijgen en te houden en tot nu toe,lijkt dat aardig te lukken.Dus hopelijk weer meer tijd om mijn blog bij te houden en te scrappen.Ik heb nog wel wat gemaakt,zo af en toe,maar dat laat ik allemaal zien.Ik heb nog een leuk koffertje/doosje gemaakt,er komt nog een boekje in ,maar die is nog niet helemaal klaar ,dus die volgt later.Dit wordt zoals het eruit ziet,ook een workshop bij SCRAP EN HOBBYSHOP ELMA.





Dit was het voor nu ,misschien later vandaag nog foto's van meer dingen die ik heb gemaakt de afgelopen tijd,en anders plaats ik die van de week.
Bedankt voor het kijken op mijn blog en tot gauw.

Groetjes ,

Natasja

Geen opmerkingen: