zondag 5 oktober 2008

Canvas home



Het is alweer een poos geleden,dat ik iets van me heb laten horen.Ik heb het erg druk gehad en heb ook een flinke griep gehad,waardoor ik 's avonds te moe was om nog iets te doen.Maar gelukkig gaat het weer een stuk beter nu.Afgelopen zaterdag heb ik een leuke workshop gegeven bij petra in de winkel(ELMA) en dat was weer erg leuk en gezellig.Ik heb de laatste weken nog wel wat gemaakt,daar zal ik wat van laten zien.Ik heb een canvas gemaakt.Deze heb ik bewerkt met structuurverf en daarna met 4 kleuren geverft en chipboard letters erop en een grote bloem erop die ik bij de blokker zag.Ik heb ook een keer een kaartje gemaakt,was wat lang geleden dat ik dat gedaan heb,maar vond het wel weer leuk om te doen.Dus zal ik dat waarschijnlijk wel meer gaan doen.Ik wil in november op de beurs (KREADOE) kijken voor wat leuke stempels daarvoor.Voor nu tot snel.

Geen opmerkingen: